miercuri, februarie 8

Acvarii



Pana de curand nu mi-am dat seama de atractia pe care o au oamenii pentru pesti. Ca sa fiu mai clara: ma refer la animalutele acelea cu coada, de obicei aurii, care inoata toata ziua de colo colo. Imi plac animalele, nimic de zis, dar le prefer pe cele care dau din coada de bucurie cand ma vad! Adica, am nevoie de un pic mai multa afectiune si raspuns decat pot obtine de la un pestisor.

De curand am fost acasa la niste prieteni care au un acvariu cu destul de multi pesti si am comis greseala majora: am batut in geam. Acum stiu ca este total interzis si orice iubitor de pestisori stie asta, dar...pana cand am aflat era prea tarziu. Eram avida sa obtin o reactie de la ei. :)

Dupa ce am stat vreo doua ore cu prietenii mei, am inceput sa inteleg un pic din atractia lor catre pesti. Iti ofera o anumita liniste, o stare de relaxare data de miscarea lor continua prin apa. Asa ca m-am decis sa va ofer cateva variante de "incadrare" a acvariilor in casa voastra.

Varianta clasica a unui dreptunghi asezat in hol o stim cu totii, asa ca haideti sa incercam ceva putin mai non-conformist :) Preferatul meu!



Trebuie doar sa va ganditi in ce parte a casei vreti sa ii aveti aproape. 

Dimineata, in baie?

Bine, nu stiu cat de bine le e pestisorilor dupa ce plecam din baie si le inchidem lumina...Dar, oricum, arata foarte bine si cred ca iti aduc un zambet pe buze inca de la prima ora de dimineata :) 




In bucatarie?

Sa ne gandim ca stam la masa si savuram un minunat crap pane in timp ce micutii urmaresc scena indeaproape! Imaginea lor poate fi foarte linistitoare pentru noi, nu stiu insa pentru ei cum ar arata imaginea noastra ..


La birou?

Orele de munca ar trece cu siguranta mult mai repede! Inca doua ture de acvariu si gata inca 10 minute de lucru. Nu mai zic ca mi se pare imposibil sa te enerveze cineva cata vreme ai in fata miscarea lor lenta, constanta si unduitoare. Doar incercati si spuneti-mi daca nu e asa! :)


















In cazul in are va este mai greu sa testati ideea cu acvariul-birou, va propun sa luati cu voi mai intai unul in miniatura. Doar trebuie sa testam solutii pentru eliberarea de stres, nu?


In living?

Aici deja avem destul de multe variante si masuta de cafea este doar una dintre ele.


Fie ca ne intindem picioarele pe masa, fie ca doar lasam o revista deasupra, deschisa la un articol interesant pentru pestisorii avizi de lectura, vor fi mereu suficient de aproape pentru a le urmari activitatea.










Este cat se poate de interesanta canapeaua cu brate-acvariu, doar ca cei asezati pe ea sunt privati cu totul de vederea pestilor. Nu-i nimic, le povestesc cei care sunt asezati pe fotolii :)













In loc de TV?



Pe raftul de carti?
Este si o solutie ingenioasa daca avem doi pesti care nu se inteleg...ii punem in acvarii diferite si ii separam cu o carte :) Cand luam cartea sa o citim, avem un moment perfect de "surprize, surprize!".



Pe noptiera de langa pat?



Sau ...in tot dormitorul :)


Acestea fiind zise si daca tot am ajuns in dormitor, va urez un somn usor si odihnitor! :)




Niciun comentariu: