duminică, aprilie 22

Decorare hol (partea a 2-a) - Accesorii

Dupa ce am incheiat ultima postare despre decorul holului de la intrare mi-am dat seama ca mai sunt cateva lucruri de spus si pur si simplu nu am putut sa va privez de ideile urmatoare. Sunt mult prea dragalase! :) 

Mare parte din farmecul acestui spatiu sta in accesoriile alese. Spre exemplu, sa ne concentram un pic atentia asupra cuierului. Nu ma refer doar la cel pentru haine, ci si la cel unde agatam cheile, lesa cainelui sau alte obiecte de acest gen.
Mi-a placut in mod deosebit modelul de mai jos, care are imprimat cuvantul Acasa. Mi se pare cel mai potrivit loc unde sa te intampine acest cuvant. Gata cu grijile, cu problemele de la birou...am ajuns Acasa! :).



Daca sunteti iubitori de animale, ma gandesc ca e cel putin normal sa aibe si micutul patruped un cuier al lui special :). Vi-l propun pe cel de mai jos. Daca nu aveti catel, ci doar un peste...ei bine, atunci va puteti lipsi de acest accesoriu, doar daca nu vreti sa ii puneti unul in miniatura in acvariu :).



Un cuier foarte interesant este cel de mai jos pentru ca ofera nu doar un spatiu pentru agatat hainele de afara dar si niste rafturi pentru toate lucrurile purtate de obicei prin buzunare si pe care nu vreti sa le uitati cand plecati de acasa.



Modelul de mai jos poate servi si ca cerere de divort, cand vreti sa il anuntati pe sot ca este...incornorat si nu vreti sa folositi prea multe cuvinte :). Metaforele si intelesurile pot fi multe, va las pe voi sa le descoperiti pe restul.



La polul opus, o varianta cu ceva mai multa feminitate si parca mai potrivita pentru accesoriile feminine este cel de mai jos. Este cu atat mai util cu cat puteti sa alegeti hainele si bijuteriile pentru a doua zi si sa le asezati aici. Verigheta nu este o optiune, este obligatorie! :).



Mi se intampla deseori sa alcatuiesc o intreaga colectie de cutii interesante pe care sa le asez cu gust -zic eu! - in holul de la intrare, pentru ca apoi sa nu mai stiu ce am in fiecare dintre ele. Din acest motiv, nu pot decat sa ma declar un fan al solutiei de mai jos. Organizare, organizare, organizare!



Va doresc sa aveti cea mai frumoasa casa, primitoare si interesanta, incepand chiar cu holul de la intrare, sa aveti propriul vostru colt de rai :).

Cu drag,
Home Design Boutique



Niciun comentariu: