joi, mai 10

Dining room

Pentru ca de vreo 3 luni m-am apucat de gatit, asa dintr-o data, si nu m-am mai oprit de atunci, locul unde pregatesc si servesc masa alaturi de cei dragi a capatat brusc o noua importanta :).
Daca pana cu putina vreme in urma nu stiam ca detin un aragaz in bucatarie, acum am trecut la o perioada in care prajiturile ies din cuptor una dupa alta, pe banda rulanta. Le-am facut cadou, le-am mancat impreuna cu prietenii, iar pe cele de care nu eram inca sigura ca erau reusite, le-am testat cu iubitul, pregatiti cu linguritele in mana sa degustam ultimele retete testate :).

Banuiesc ca e doar o faza si o sa imi treaca in curand...sau poate nu! Deocamdata, ma bucur de bezele, torturi, de gusturi si culori felurite.


Prin urmare, ce poate face spatiul in care servim masa un loc relaxant, in care chiar sa ne dorim sa ne petrecem timpul cat avem treaba pe acolo :).

Imi plac la nebunie spatiile de servit masa construite pe rotund, cu geamuri de jur imprejur care dau lumina din plin. Combinatia cu o paleta de culori vesele si un buchet mare de flori proaspte este fix ce trebuie. Asa un spatiu, sa tot degusti retete din cele mai variate.



Asortam, asortam, asortam! O vesela roz, acelasi model cu fata de masa, stergare acealsi model cu draperiile si cu pernutele de la scaune...cum sa nu va placa? :) Cel mai dragut accesoriu mi se pare insa tablita de pe perete unde poti scrie meniul zilei, lista de cumparaturi sau mesaje dragute pentru ceilalti locuitori din casa :).



Pentru intalniri cu multi prieteni ne trebuie o masa lunga si incapatoare. Asa ca lasam deoparte decorurile gandite pentru Tu si El si ne gandim la o masa serioasa ca piesa centrala a camerei. Pentru ca mobilierul sa nu para greoi, va recomand culori gen bej si alb, care dau lumina si iluzia de spatiu. Pe o astfel de baza, putem cu usurinta sa ne jucam cu accesorii care sa devina pete de culoare. Vazele turcoaz de mai jos sunt absolut superbe :).



Imi place ceasul fara cadran de pe peretele din spate, semineul si florile proaspete, dar mai ales masa alba din lemn, cu aspect nefinisat. Mi se pare cea mai potrivita pentru o casa de vacanta si ma astept sa aud valurile la geam :).



Incep sa imi placa din ce in ce mai mult rafturile in bucatarie care permit personalizarea spatiului la maxim, spre deosebire de sertarele care ascund totul in interior si dau un aspect rece si ..mai putin interesant. Cum sa va lase inima sa acoperiti asa canute frumoase cu usi din lemn? :)



Imi place la nebunie sa asortam in bucatarie fata de masa cu servetul ...ba chiar sa alegem si un buchet de flori care sa se regaseasca in modelul imprimat pe feta de masa. O podea cu aspect nefinisat, multa lumina si..m-a cucerit :).


Pernutele pe care le asezam pe scaunele din bucatarie sunt de obicei plate, destul de subtiri si fixate prin diverse snururi de scaun. Ce spuneti insa daca in loc de pernutele obisnuite asezam niste pernute asemanatoare cu cele din dormitor? E adevarat ca imaginea s-ar putea sa te imbie mai degraba la somn decat la mancat, dar, ne asumam riscul! :)

Efectul este cat se poate de relaxant. Cred ca are legatura si cu adierea aceea de vant care flutura perdeaua :).



Putem aseza pernutele la fel de bine si pe o bancuta langa geam. Nu insistati de data aceasta prea mult sa le asortati, arata mult mai bine intr-un astfel de spatiu daca fiecare are un model si o forma diferita.



Acestea fiind zise, va las sa va alegeti varianta preferata pentru servirea mesei alaturi de cei ce va sunt cei mai dragi :).

Cu drag,
Home Design Boutique


Niciun comentariu: