joi, iunie 7

Mobilier curte... in interior

Sunt sigura ca nu este nimeni pe lumea asta caruia sa nu ii placa balansoarele, hamacele, leaganele si, in general, toate variantele de mobilier ce merg pe linia asta. Poate doar daca nu aveti des ameteala..sau rau de inaltime in hamac..sau, mai bine zic, sa nu ne departam de subiect! :)

Mi se pare ca reuseste sa indulceasca si sa incalzeasca perfect atmosfera si este primul lucru pe care mi l-as cumpara intr-o curte, in oricare dintre variantele de mai sus. Daca ma pot legana in el, incap cateva pernute si eventual o patura, atunci e fix ce-mi doresc! :).


Doar ca, desi asa pare, nu mi-am propus astazi sa vorbim despre curti. Asa ca luati balansoarul, leaganul si hamacul si hai cu ele inauntru :). 
Nu vreau sa astept un an, doi sau poate si mai mult pana sa imi iau casa mult visata pentru a ma bucura de un frumos leagan. Lasam curtea la o parte si il inseram direct in living...


... sau in dormitor...


Mergem pe o varianta moderna cu materiale transparente, precum cea de mai sus, sau o varianta usor mai clasica, din ratan, asa cum as face eu :)


In continuare, imi place sa asortam mobilierul din casa, tesaturile .. practic, tot ce se poate asorta! :) Fetele pernutelor de decor cu lenjeria patului...


... tamplaria ferestrelor cu materialul din care este confectionat leaganul...


... accesoriile prinse de ratan cu modelul tapetului! :)


Daca tot am prins curaj in amenajare, propun sa trecem la pasul urmator: leagan - canapea direct in living! Nu stiu voi ce parere aveti, dar mie imi place :)


Daca preferati chiar leaganul din lemn autentic, nemodificat de confortul interiorului, atunci va propun varianta de mai jos. In cazul acesta insa, trebuie sa aveti grija ca restul mobilierului sa se inscrie si el in aceeasi linie.


Iar daca puteti sparge peretele dinspre balcon si sa asezati "leaganul de interior" fix in zona aceea, deja decorul capata noi dimensiuni :).


Daca preferati varianta de hamac, care se poate si strange in caz de nevoie, cu atat mai bine. Avand in vedere ca este un hamac de interior puteti sa renuntati la plasa ce se foloseste de obicei in exterior si sa dati frau liber imaginatiei cu absolut orice fel de materiale, mult mai confortabile.


Hamacul se poate instala in living, chiar in fata televizorului. Cu un film bun se potriveste de minune, cu un pahar de vin rosu mai putin...dar treceti voi si peste asta! :)


Daca ati capatat curaj in decorarea casei cu mobilier nu din cel mai obisnuit, va urez spor si astept sa imi trimiteti poze cu varianta finala a amenajarii voastre :).

Cu drag,
Home Design Boutique


Niciun comentariu: