vineri, iulie 20

Natura.. in interiorul casei

In special acum, de cand a venit vara si temperatura este la cote maxime, imi doresc tot mai multa verdeata, natura, copacei si altele asemenea in jurul meu.

Ma fascineaza ideea de a deschide fereastra si de a avea o padure intreaga care sa fasaie in adierea vantului, o pajiste, un paraias, racoarea pe care numai "verdele" o poate da. Pentru ca nu am o curte la dispozitie unde sa le plantez pe toate cele de mai sus, ma gandesc ca trebuie sa fie o solutie si pentru apartamentele de bloc astfel incat sa nu fie nevoie sa ne refuzam placerea de a avea un pic de natura aproape.

Si ghici ce? Am descoperit ca exista! :)

Incepem timid, din dormitor, cu o varianta de imitatie a naturii de afara. Daca tot am vorbit despre padure, am adus-o pana langa pat. Nu fosneste la adierea vantului ca e cam lipsita de frunze, dar se poate crea oricat de mult plecand de la ideea de mai jos :).



Daca vreti sa obtineti mai multa ...profunzime in interiorul padurii, carari luminate de razele soarelui care abia se strecoara printre copaci, va propun modelul urmator. Instalati si un ventilator pentru adieri si un CD cu fosnete de frunze si alte sunete specifice, un bradut parfumat pentru miros si ...gata natura :).


Daca complexitatea punerii in scena a naturii de mai sus vi se pare prea mult si daca tot ce va face fericiti este un petic de iarba aproape, atunci simplificam un pic procesul si ne limitam la cele de mai jos.


Eu una m-am saturat de imitatii, asa ca trecem la ceva mai concret: copacei si boscheti 100% naturali si reali, pozitionati tot in dormitor pentru a ne face somnul mai usor si linistit :).


Cat de multi copacei doriti sa aveti imprejur ramane la alegerea voastra: mai spre padure tropicala sau mai spre alee prin parc cu cativa copaci doar pe margine :).


Imi place foarte tare senzatia pe care o am cand imi afund talpile intr-un covor gros de iarba. Poate tocmai pentru ca nu am foarte des ocazia. Cum ar fi sa puteti face asta tot timpul anului, indiferent de anotimp? Punem si vreo 2-3 pietricele pentru autenticitate si nu uitam sa udam gazonul daca vrem sa ne bucuram de el mai multa vreme :).


Prin urmare va doresc cat mai multa racoare si adieri de vant pe vremea asta tropicala care ne prajeste de ceva timp :).
Cu drag,
Home Design Boutique

Niciun comentariu: