miercuri, martie 13

Baie

Am vorbit pana acum despre baie: cum sa o facem sa nu mai semene a baie ci a cu totul alta camera, cum sa decoram o baie micuta astfel incat sa para cat mai spatioasa, cum sa alegem perdelele din baie astfel incat sa o scoata pe deplin din comun si din banal si despre multe altele. Astazi avem alta abordare! Lucruri pe care nu va asteptati sa le vedeti asociate baii. Asadar, sa incepem!

O combinatie neasteptata este baia cu balcon. Nu cred ca am vazut vreodata combinatia aceasta si inca nu m-am decis daca imi place sau nu, dar cum ideea de balcon mi se pare interesanta oricand si oriunde, pana la urma, de ce nu? :) Deci, de ce sa ne oprim la o simpla fereastra in baie, mergem pana la capat si construim un balcon, unde poposim dupa ce ne-am spalat pe maini pentru a citi o revista in aer liber!


Am vazut cazi cu baldachin, bancute sau chiar canapelute asezate in baie, dar sezloguri de plaja nu mi-a fost dat sa intalnesc pana acum. Mai jos, dovada ca se poate! :)


Stim cu totii ca in baie toata lumea citeste, chiar si cei care nu recunosc acest lucru. Cu toate acestea va gandeati sa asezati biblioteca in baie?  Nici eu, dar iata cum ar arata daca ati face-o!


Daca baia este pentru unii spatiul unde isi gasesc inspiratia, lasam cartile la o parte si instalam un sevalet pentru a surprinde minunatele idei care tocmai ni s-au infiripat in minte. Un exemplu ar fi sevaletul cu toate culorile si pensulele de rigoare...Cred ca nici la varianta aceasta nu v-ati gandit pana acum. Sincer, pe langa mine a trecut in totalitate :).


Un alt candidat pentru tema ciudatenii de asezat in baie pe post de elemente decor, este bicicleta...Va gandeati ca puteti aseza chiuveta pe o bicicleta stilizata si sa o folositi mai departe ca spatiu pentru depozitare? Nu stiu insa ce faceti cu chiuveta cand luati bicicleta din baie? :)



Spor la decorat!

Home Design Boutique



Niciun comentariu: